quarta-feira, 21 de maio de 2014

Caminhão FNM D11.000

Caminhão FNM D11.000
Foto enviada por Antonio Mocelin

http://www.youtube.com/watch?v=Rq5rkKb8GMU

Click on image to enlarge!
Clique na para ampliá-la!
Clicca sull'immagine per ingrandirla!

Um comentário:

  1. Che bel tempo sto no cari? Me pupà (João Benato) ga contà 'na storia ndove 'na olta lu e me nono (Paolo Benato), son partiti da Caxias do Sul par l'interior de São Paulo con un camion FNM cargo de legnam, e certo punto de la strada proprio ala note, lu el ga visto 'na luce e me pupà credendo de esser 'naltro camion, lu el ga dito par me nono cossita: "varda che vien un camion indrio a noantri!" Ma non zera mia 'naltro camion no, la luce che la zera indrio, la ze vegnesta par sora del FNM de me nono, zera 'na bala de fogo ben granda, lori i ga buo sentesto massa paura parche zera 'na strada de macadam, deserta e el camion se smovea pian pianin con tüt quel gravam. Sto ga sucedesto molto temp indrio.

    ResponderExcluir